سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماسک مو هلث نوشن خوبه

پک دوقلو دنیس هیر ماسک دنس هیر و شامپو آرگان - قاسمی مارکت سولفات ها، شوینده هایی هستند که آلودگی ها و چربی ها را از بین می برند. روغن بذر ساپوتا حاوی دوبرابر اسیدهای چرب بهتر از روغن shea است، بنابراین پوستسر را تغذیه میکند و بدون اینکه چربی آن را حس کنید، موهایتان را تقویت میکند. اگر بهدنبال خرید شامپو بدون سولفات خارجی هستید، ما به شما شامپو فاقد سولفات آبرسان و احیا کننده او جی ایکس حاوی عصاره لاوندر را پیشنهاد میکنیم. کرم مو گلد آبرسان و ترمیم کننده فوری پنتن از سری محصولات پرووی پنتن بوده و موها را به خوبی تغذیه میکند. این ماسک سلول های تار های مو را تقویت میکند ، غشای سلولی موهای رنگ شده را ترمیم میکند، موها را پرپشت میکند ،عمر سلولی مو را افزایش می دهد و کراتین موجود در این ماسک باعث احیا مو و نرمی لطافت مو می شود. ماسک دو فاز Argan Oil هانادی به سبب دارا بودن روغن آرگان علاوه بر ترمیم و تقویت موها باعث درخشش لطافت و ابریشمی شدن موها می شود و به لحاظ دارا بودن خاصیت مرطوب کنندگی و پروتئین گذاری در قسمتهای تخریب شده مو از روند رشد موخوره کاملا جلوگیری می نماید.

این ماسک ترمیمکننده و تغذیهکننده بافتهای آسیبدیده است و کراتین موجود در این محصول موجب لطافت و درخشندگی هرچه بیشتر موها میگردد. اگر به دلیل رنگ گردن زیاد مود، با مشکل ضعیف شدن موها مواجه شدهاید، میتوانید از ماسک مو استفاده کنید. ماسک موی مناسب همه انواع مو، ماسک موی کدر و خسته، ماسک مو برای پوست سر خارش دار، ماسک مو برای موهای نازک و ضعیف شده، ماسک برای موهای خشک شده یا آسیب دیده در آفتاب، ماسک برای موهای چرب و ماسک برای موهای مجعد و فرفری را در این مقاله می بینید. استفاده از محصولات مراقبتی مو اهمیت زیادی دارد چرا که پوست کف سر و موها را از انواع مشکلات مثل ریزش، موخوره، خشکی، عدم حالت گیری، چرب شدن زیاد و … این ماسک مو به دلیل دارا بودن فنیل تری متیکون در فرمولاسیون خود موجب حالت پذیری و خوش استایل شدن موهای شما خواهد شد.

بهترین مارک ماسک مو ماسکی است که علاوه بر دارا بودن ویتامین های ذکر شده، غنی شده با خواص گیاهی روغن نارگیل، بادام و آلوورا است در حالت دهندگی و شفافیت و سلامت ساقه و ریشه مو تاثیر بسزایی دارد. علاوه بر این کسانی که موهایشان فر است ماسک های حاوی روغن نارگیل، آرگان و آووکادو برایشان مناسب است. اگر موهایتان را رنگ کردهاید یا آنها را به طور مرتب صاف یا فر میکنید، از شامپوی حاوی سولفات استفاده نکنید؛ این فرایندهای شیمیایی میتوانند به موهای رنگ شده شما آسیب بزنند. این ماسک حاوی بالاترین میزان مواد مغذی،ترمیمی و مناسب موهای آسیب دیده میباشد که موجب تامین رطوبت، نرم کنندگی،احیا و افزایش انعطاف پذیری مو میشود. این دسته از افراد به دلیل استفاده از رنگ های شیمیایی، دکلره و یا سایر محصولات آرایشی، دارای مو هایی ضخیم و خشک و آسیب دیده هستند. ماسک مو یا نرم کننده! ماسک مو را حدودا 10 تا 15 دقیقه روی موهایتان بگذارید. در ترکیبات آن از مواد نرمکننده و مغذی پوست و موی سر استفاده میشود و میتوانید حین یا بعد از حمام آن را روی موها قراردهید. ماسک موی آرگان یک نرم کننده، ترمیم کننده ایده آل برای موهای آسیب دیده، ضدموخوره و از بین برنده وزی موی سر است.

این امر بستگی به آن دارد که چقدر با ماسک موی خود سازگار باشید. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید. امیدواریم که تا این قسمت از مقاله تفاوت نرم کننده و ماسک مو را درک کرده باشید. برخی افراد فکر می کنند که نرم کننده و ماسک مو عملکرد یکسانی دارند و می توان یکی از آن ها را به جای هر دو استفاده کرد. که این دو ماده برای رشد مو بسیار مفید هستند. نرم کننده ها معمولا بافت کرمی و آبکی دارند اما ماسک مو این گونه نیست و بافتی بسیار غلیظ تر دارد. 2. دیگر تفاوت نرم کننده و ماسک مو بافت آن هاست. 1. اصلی ترین فرق ماسک مو و نرم کننده کارایی و عملکرد آن هاست. برای این که بتوانید تفاوت نرم کننده و ماسک مو را تشخیص دهید، باید ویژگی و کارایی هر کدام را بدانید. با این که هر دوی این محصولات یعنی نرم کننده و ماسک مو بر روی ساقه مو مورد استفاده قرار می گیرند و برای ریشه مو مناسب نیستند، اما تفاوت های زیادی با هم دارند. یک عدد تخممرغ 2 قاشق غذاخوری سس مایونز یک قاشق غذاخوری روغن زیتون و یک قاشق غذاخوری عسل این ماسک را بهمدت 30 دقیقه روی موهایتان بگذارید و با یک حوله بپوشانید.