سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماسک مو هلث نوشن نی نی سایت

این محصول بدون سولفات است و حاوی کراتین و روغنهای طبیعی، ویتامین ها ومواد مغذی می باشد که موها را تقویت میکند و باعث نرم و مرطوب شدن مو ها می شود. استفاده از روغن های گیاهی مانند روغن زیتون که بهترین روغن برای موهای خشک میباشد بسیار مفید است و رطوبت را به موها باز می گرداند و موهای آسیب دیده را ترمیم می کند. ماسک مو milmil مناسب آقایان و خانم ها میباشد و موهای آسیب دیده را احیا میکند و ریشه مو را تغذیه میکند و باعث نرمی و درخشش موها میشود. این ماسک حاوی پروتئین جو دوسر میباشد که یکی از سالم ترین و مغذی ترین غلات است و ارزش غذایی بالایی دارد. یک محصول پاک کننده ملایم را انتخاب کنید که پوست کودک شما را خشک نکند. این ماسک ها با 6 تا7 بار شستشو پاک می شوند. مطمئن شوید تمام تکه های موز به خوبی پاک شوند.

کمی صبر کنید تا آب جو به خوبی پوست سر و رشته های مو شما را پوشش دهد. ماسکهای کراتینه انواع مختلف دارند بعضی از این محصولات را میتوانید بعد از حمام استفاده کنید و بعضی درگیر را میتوانید داخل حمام استفاده کنید بعد از زدن شامپو مقداری از ماسک را روی ساقهی موهایتان بزنید و پنج دقیقه صبر کنید و بعد موها را به طور کامل آبکشی کنید. احیا و صافی مو یکی از فواید کراتینه مو است ولی باید بدانید همراه این مزیتها، کراتینه مو دارای معایبی نیز است و باعث ایجاد موخوره می شود. کراتین تراپی یا کراتینه کردن مو ها فقط در آرایشگاه خاتمه پیدا نمی کند و نیازمند مراقبت های زیادی است که بعد از کراتین و در خانه باید انجام شوند. این ماسک به تنهایی نمیتواند شکستگی موها را التیام ببخشد، اما تا زمانی که برای خرد کردن موها به آرایشگرتان مراجعه کنید بطور موثری ظاهر کلی موهایتان را بهبود میبخشد. این ماده موثره علاوه بر لطافت بخشی به بافت مو از شکسته و خرد شدن ساقه آن جلوگیری نموده و یا ایجاد لایهای محافظ، آن را از آسیبهای محیطی محفوظ میدارد.

سولفات ها همان نمک هستند که از واکنش سولفوریک اسید با ماده ی شیمیایی دیگری به وجود می آیند. متأسفانه کراتین در هیچ ماده غذایی بهصورت مستقیم یافت نمیشود. ستیل الکل، ستریمونیوم، کراتین هیدرولیز شده، ایزوپروپیل میریستات، بهنتریمونیوم کلراید، استئاریل الکل، کلاژن هیدرولیز شده، سیکلوپنتاسیلوکسان، روغن هسته آرگان، عصاره پودری برگ آلوئه ورا، روغن میوه زیتون، روغن جوانه گندم، دکسپانتول، روغن برگ درخت چای، روغن اسطوخودوس، مخلوط متیل ایزوتیازولینون، متیل کلروایزوتیازولینون، پروپیلن گلایکول، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، آب. اسیدهای آمینه کراتین در لایههای مو نفوذ میکند و با پیوند، آنها را ترمیم، مرطوب و آبرسانی میکنند. استفاده از این ماسک باعث آبرسانی به مو و تامین مواد مغذی برای مو می شود و از موخوره جلوگیری میکند. تمام مواد را با هم مخلوط کنید و به پوست سر از ریشه تا نوک مو بمالید و بعد با یک کلاه حمام یا یک کلاه رنگ بپوشانید و بعد از 20 دقیقه با سرد و شامپو بشویید. با یک کلاه دوش، موهایتان را بهمدت 30 دقیقه بپوشانید و بعد آنها را بشویید. مواد را با یکدیگر مخلوط کنید و بعد از ریشه تا نوک مو به موها بزنید و بعد از 30 دقیقه آن را با آب سرد و شامپو بشویید.این ماسک مو را نرم و مرطوب می کند و رشد آن را افزایش می دهد.

همه مواد را با هم مخلوط کنید و آنقدر هم بزنید تا یک خمیر یک دست به دست آید. مخلوط را روی موها و پوست سر از ریشه تا نوک مو بزنید و با یک کلاه حمام بپوشانید و بگذارید 3 ساعت بماند. ماسک را به همه موها و پوست سرتان بمالید و بعد با یک کلاه حمام بپوشانید و بعد از1 ساعت ماسک را با شامپو و آب سرد بشویید. قبل از حمام ماسک را به موها بمالید و به آرامی پوست سرتان را ماساژ دهید. سپس ماسک را از ریشه تا نوک به موهایتان بزنید و سرتان را به آرامی ماساژ دهید بعد با نایلون یا کلاه حمام بپوشانید و بگذارید 10 الی 15 دقیقه بماند و در نهایت با شامپو و آب ولرم آبکشی کنید. سپس روی موها بمالید و با کلاه حمام بپوشانید. این ماسک یک آبرسان قوی برای مو است و باید روی موهای نم دار زده شود و بعد از 15 الی 20 دقیقه آن را آبکشی کنید. این ماسک هفته ای 1 یا 2 بار بعد از شامپو زدن موها، روی موهای نم دار بمالید و به آرامی ماساژ دهید و پس از 5 دقیقه آبکشی کنید.