سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماسک موی پنتن

دکتر لورتچر در این باره افزود: سولفاتها اغلب میتوانند پوست را خشک کنند و برخی افراد متوجه میشوند که ممکن است زمانی که پوستشان در تماس مکرر با سدیم لوریل سولفات(Sodium Lauryl Sulfate) است، به آکنههای بیشتری منجر شود. امروز قصد داریم تا بهترین شامپو کراتینه و بدون سولفات ایرانی و خارجی را به شما عزیزان معرفی کنیم. رنگ مو قهوه ای طلایی به موهای شما حالت و فرم زیبایی نیز می دهد. شما نتایج زیادی به دست خواهید آورد که باعث می شود تا بهترین شامپو برای شما انتخاب شود. سرم مو برای موهای آسیب دیده و رنگ شده : وقتیکه موهای خود را رنگ میکنید، ممکن است بعد از آن شاهد خشکی و آسیب دیدن آنها باشید که در نتیجه میتواند جلوه بسیار بدی را برای ظاهر شما ایجاد کند. تهیه کردن ماسک موی خانگی راحت است و میتواند تجربهی جالبی باشد. بر اساس تحقیقی که در سال 2011 منتشر شده، موز خاصیت ضدمیکروبی هم دارد و میتواند شورهی سر و خشکی مو را کاهش دهد. بیشتر ماسکهای موی موجود در بازار، فقط برای ساقهی مو هستند و نباید آن را روی پوست سر بگذارید. آلوئهورا هم خاصیت تسکیندهی به پوست سر و موها دارد. سیلیس موجود در موز باعث میشود که موها نرمتر و براقتر شوند.

قیمت و خرید ماسک مو لورآل قرمز مدل COLOR-VIVE حجم 300 میل برخی از انواع ماسکها میتوانند سبب تقویت ریشهی مو هم شوند و ریشهی موها را محکم کنند که باعث کاهش ریزش مو میشود. فرق این محصول با محصولی مانند آبرسان مو این است، که ماسکها مو در حمام و بعد از شامپو زدن روی موها زده میشوند و پس از چند دقیقه موها شسته میشوند. همهی ما میدانیم که رسیدگی مداوم به موها دقیقا مشابه رسیدگی به پوست، معجزه میکند و راز داشتن موهای زیبا و جذاب است. از طرف دیگر، برخی از رفتارهای ما در قبال موهایمان باعث صدمه زدن به مو میشوند؛ مانند استفاده مکرر از وسایل حالت دهنده مانند اتو مو و سشوار، ساییده شدن ساقه مو با حوله یا اصطکاک با بالشت و یا آسیب زدن به مو به دلیل رنگ یا دکلره کردن آن. در پاسخ باید گفت که موها هم مانند هر عضو دیگر از بدن ما برای سلامتی و شادابی نیازمند دریافت ویتامینها هستند. یک ماسک مو برحسب مواد تشکیل دهنده و وظیفهای که برای انجام آن طراحی شده، ریشه و ساقهی موها را تغذیه و قوی میکند. مواد مغذی: مواد مغذی استخراج شده از میوهها، برگ و ساقه گیاهان و… ماسک مو عرضه شد تا مواد مغذی و درمانی مشخصی را در اختیار موها قرار بدهد و آن را نرم، لطیف و خوشحالت کند.

ماسکهای موی مختلفی توسط تولید کنندگان محصولات مراقبت از مو به بازار عرضه میشوند که مناسب برای جنس موهای متفاوت، در دسترس افراد قرار میگیرند و در هر کدام با توجه به نوع مو از مواد مختلفی نیز استفاده میشود تا تاثیر گذاری خوبی داشته باشند. زیرا آن ها یک نوع جادوگری دارویی نیستند. ماسک موهای مناسب این نوع مو، موجب تقویت ریشه مو شده و ریزش موها را کاهش می دهند. موها تقریبا همیشه در معرض خطر خشکی هستند، به ویژه وقتی در هوای آزاد یا در معرض جریان باد قرار بگیرند یا گرمای نور خورشید، سشوار، اتو مو و موارد مشابه باعث تبخیر آب از سطح آنها شود. محصولاتی که از مواد طبیعی تهیه شده یا دارای کمترین مواد نگهدارنده و شیمیایی باشند، انتخابهای خوبی هستند. ماسک مو سرشار از مواد مفید برای موهای شما هستند. ممکن است شما هم تا به حال از یکی از ماسک موهای آماده یا خانگی استفاده کرده باشید یا اینکه بدانید ماسک مو چیست و برای چه منظوری استفاده میشود. اما به طور کلی پروتئین تراپی باید به صورت ماهانه و یا هر 6 هفته یک بار انجام شود. ولی اگر موی چرب دارید هر دو هفته یک بار از ماسک مو استفاده کنید.

اما اگر فرصت ندارید، بهترین کار این است که از ماسکهای آماده که برای انواع مختلف مو تهیه میشوند، استفاده کنید و از فواید ماسک مو بهرهمند شوید. اگر فرصت تهیهی ماسک خانگی ندارید، از ماسکهای آماده استفاده کنید. از زمانهای بسیار دور از تخممرغ برای تقویت مو استفاده میکردند. از آنجایی که این ماسک ساخته شدهاند تا مدت زمان بیشتری روی موها بمانند، بهتر میتوانند مو را تقویت کنند. البته نباید فراموش کنید که انتخاب یک ماسک مو و استفاده از آن باید متناسب با جنس و ضخامت موها باشد. برای موهای خشک و وز میتوانید هر هفته از ماسک استفاده کنید. همان طور که گفته شد ماسک مو به دو صورت داخل حمام و پس از حمام مورد استفاده قرار میگیرد که البته این محصول باید 1 بار در هفته بر روی مو استفاده شود. سطح PH مهم است، زیرا در طی چند هفته از تولد، سطح پوست کودک شما تا PH 5/5 (کمی اسیدی) تغییر می کند و این به عنوان یک مانع برای محافظت از پوست کودک شما عمل می کند. به این ترتیب ماسک به طور یکنواخت به همهی موهای شما میرسد. این ماده حاوی مواد معدنی، پروتئین و ویتامین A ، D ، E ، K و B است که موهای خشک و آسیب دیده را ترمیم و غنی میکند.